Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 01:32 - Диагноза "комплексар"
Автор: angella Категория: Други   
Прочетен: 24520 Коментари: 81 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

По какво ще ги познаем?!

Що не забранят комплексарите да се разхождат, работят и живеят измежду нормалните хора? Пречат, хленчат, интригантстват, грозни са, черногледи, злобни, завистливи... Вкопчили са се уж в някакви свои принципи и щом не им хареса нещо, правят мизерии и оправдават всички свои действия с “отстояването” на псевдо принципите си. Никой не ги харесва и не ги иска, защото са подли и миришат. Всеки досег с тях е крайно неприятен. И те го знаят. Правят свински номера на всеки човек около тях, за да оправдаят непоносимостта на нормалните към тях. Стават агресивни щом някой се доближи до тях, защото не знаят как да се държат нормално. Говорят само с избрани хора, от които имат файда и са принудени да общуват с тях, заради мизерното си оцеляване. Този познат до болка образ на класическия комплексар, обикновено решава, че ако постигне добро социално и материално положение ще го уважават и харесват. Или поне другите ще бъдат принудени да го харесват. Нали така е свикнал да се налага да харесва хора, които са по-висши от комплексара. И така мачка, мизерства и вмирисва всичко около себе си докато се докопа до властта и парите. Как ще се докопа като мирише ли? Като върши черната работа – назначават го за доносник, клюкар, апаратчик, лайняр, духач и все такава работа, която един нормален себеуважаващ се човек не би вършил за нищо на света. И така става по-зъл и по-злобен. Мрази всички, мрази всичко, иска му се да изчисти света от нормалните хора, защото той се отдалечава и отдалечава от тях.

 Но става шеф, става някой, заради помиярската работа, която е свършил на някой голям. Идва ден когато човек зависи от помияра- комплексар. Деня за разплата за дошъл. Сега миризливкото може да тормози колкото иска нормалните, които не са го искали...

Ти познаваш ли го ? Той е в работата ти. Дебнете в кафенето. А може и да е в леглото ти...Пълно е навсякъде с комплексарите, чиято единствена цел е да тормозят нормалните. За това живеят, за това дишат.

Нека да направят клиники или затвори за онези с диагноза “Комплексар”. Гарантирам, че ще станем едно продуктивно общество, общество, в което дори и противоречията ще са градивни. А черната комплексарка мания за разрушаване да бъде лекувана със сиииилни лекарства.

Мечтая за среда, в която комплексарите да бъдат изключения. Да бъдат обявявани за редки видове и затваряни за лечение!!!

 



Тагове:   диагноза,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. excellent - :)
28.02.2008 09:26
trqbva da si nad tezi neshta !!:)
цитирай
2. fenris - комплексарите
28.02.2008 09:45
се ограничават като не им обръщаш внимание!
цитирай
3. fenris - комплексарите
28.02.2008 09:45
се ограничават като не им обръщаш внимание!
цитирай
4. angella - тия около мен
28.02.2008 09:51
се амбицират да бъдат по-мръсни, за да им се обърне внимание. Не спират да се натрапват докато не им го на...м
цитирай
5. jenajena - :)))
28.02.2008 09:56
Според мен си им позволила да те комплексират.
цитирай
6. thomas - Странно...
28.02.2008 10:00
А дали това да виждаш света по твоя начин не е някакъв комплекс? :-) Почти съм убеден, че да...
цитирай
7. angella - Зарзно е. . . Силни са в това да дърпат ...
28.02.2008 10:03
Зарзно е...
Силни са в това да дърпат надолу към лайната, където са те
цитирай
8. анонимен - Има и по-важни неща в живота => ...
28.02.2008 10:03
Има и по-важни неща в живота => гледай тях, а не некфи мизерници и "духачи" остави ги да си духат на воля от тех нема да стане нещо повече от колкото са в действителност
цитирай
9. анонимен - Аз съм комплексар,
28.02.2008 10:06
но си се чувствам екстра :-)
цитирай
10. angella - thomas, комплекс означава да ми е ...
28.02.2008 10:12
thomas, комплекс означава да ми е ниско самочувствието, че не мога да съм като тях. Е, мерси ама миризлив и десоциализиран тип не ща да съм.
9-я пепас, бъди си комплексар колкото щеш, стига да не мизерстваш на хората около теб!
цитирай
11. nakom - ;-)
28.02.2008 10:21
Kolko mnogo devicha qrost ;-)
цитирай
12. thomas - @angella
28.02.2008 10:41
Ама то ти е ниско - личи си. Иначе няма да наричаш тези над себе си комплексари. Всъщност това, което демонстрираш тук, се нарича комплекс на малкото кученце. То трябва да джафка, за да си повдига самочувствието. Имаш и още няколко диагнози. Едната от тях е комплексът на безсмисленото съществуване. Понеже явно не правиш нищо забележимо в живота си, се опитваш да обявиш всичко, което другите са направили, като маловажно, а на своето нищо да придадеш особена важност. Третият очевиден комплекс е този на киселото грозде, но той всъщност е свързан и с втория, макар и да има своята особеност - тези, които са над теб, ти миришат лошо.
цитирай
13. angella - @ thomas
28.02.2008 10:50
Господин "психолог" може би намерихте сходство в горе-написания образ на комплексара и Вас, за да реагирате толкова остро?
За анализът на моя образ няма да коментирам, тъй като е лишен от всякаква елементарна логика. Защото емоционалната Ви реакция е размила доста рационалното мислене. В резултат, на което прочита Ви е доста повърхностен ;)
цитирай
14. kpaceh - :)
28.02.2008 11:01
Много добре написано! Поздрави!!!!
цитирай
15. thomas - @angela
28.02.2008 11:12
Абсолютна гаранция, че някой като теб ще ме сложи към комплексарите - по това спор няма! Само че това изобщо не значи, че аз самия имам проблем и със самочувствието, и с реализацията си. Докато ти явно имаш, щом хората, които се борят да направят нещо, те дразнят и ти пречат.
цитирай
16. jones - На мен...
28.02.2008 11:15
... се случва "нормалните хора" да ми кажат, че съм комплексар - даже предполагам има подвидове комплексари - например: "жалък смешник" е един доста интересен подвид. Или пък "кретен" също така заслужава внимание... и аз им вярвам! :) Обаче както някой по-горе е казал - екстра си е!

Аз бих попитал какво е определението за "нормални хора"... Нормален значи ли посредствен? И колко високо е нивото на "нормалните хора" тук и някъде другаде по света? Бихте ли така споделили, моля, някои виждания по тези въпроси?...
цитирай
17. angella - :)
28.02.2008 11:18
@ kpaceh - благодаря! Поздрави!
цитирай
18. angella - @ thomas
28.02.2008 11:25
Ето, разкри се! Щом си се реализирал, значи можеш да си със самочуствие. Ха-хааа .Щом се идентифицираш само с положението си = признак на комплексарщина. Май не се справяш добре с отношенията с хората и в човешките неща.
Интересно ми е как реши, че негодувам срещу висшестоящите или, че аз нямам достатъчна реализация. В повечко ти идва засягането от постина май!
цитирай
19. angella - @ jones
28.02.2008 11:32
Наистина ме затрудни в отговора. Кои са нормалните, колко са и къде?!
За нормални смятам, нормалното количество комплекси у всеки. Нормално е до толкова, до колкото да не сме съсредоточени (вманиачени) в идеята да потъпкаваме другите, с идеята да се докажем на всяка цена, за ни ни признаят единствено чрез РЕАЛИЗАЦИЯТА НИ.
И да сме по-социализирани
цитирай
20. анонимен - napulno
28.02.2008 12:32
bezmislen post,dear-grow up :))
цитирай
21. анонимен - Интересен факт
28.02.2008 12:50
Забелязали ли сте, че обикновено хората, които най-често обиждат другите на комплексар, тъпанар и т.н., самите са водени от собствените си (неосъзнати може би) комплекси?

С което нищо не искам да кажа за авторката, не я познавам, да не се засегне сега:)
цитирай
22. mobo - на комплексарите
28.02.2008 12:52
най им пречат другите комплексари. иначе нема как да са уникални....
цитирай
23. zari - Е, мен ме нарекоха, комлексар, друг блокер ме обяви за
28.02.2008 13:43
малоумник...е, няма да си посипя главата с пепел...Въпрос на преценка и сапопреценка.
Линията между тях понякога е отчетлива, но за слепецът не е!
цитирай
24. spasunger - ...
28.02.2008 14:18
Откъде тази злоба срещу комплексарите? Сигурна ли си, че нямаш нещичко общо с тях? ;)

Не знам да има идеални хора, без комплекси. Ако познаваш такива (освен себе си де), моля те да ме запознаеш с тях. Сигурен съм, че биха дали някои полезни съвети ;)
цитирай
25. asthfghl - Каква ирония
28.02.2008 14:20
Присмял се хърбел на щърбел, както викат старите хора...
цитирай
26. angella - всеки има трески за дялане, разликата е...
28.02.2008 14:36
И аз може да имам някакви комплекси, но се опитвам да не ги натрапвам на другите и да им преча от злоба. Няма как да се засегна. Не съм вманиачена в това да тъпча другите, за да ми обърнат внимание. И не ща да ми се натрапват тия жадни за внимание и признание КРАЙНО КОМПЛЕКСИРАНИ ЕЛЕМЕНТИ. Миризмата им ме задушава- аз не им преча, не ги искам около себе си. Да си избиват комплексите другаде.
цитирай
27. raamonlubelm0nd0 - Най-Тъжното
28.02.2008 14:52
Най-тъжното е, че хората, които изпитват удовлетворение от себе си и това, което вършат не изпитват потребност да се изявяват на попрището писачи на блогове. Мисля си, че всеки който се стреми към чуждото внимание с цел да бъде забелязан и оценен го прави малко или много да поначеше ЕГОто си и може да бъде обявен за коплексар. Аз съзнавам, че и аз влизам в това число и го казвам, за да Ви изпреваря тези, които първо за това ще се хванете. Не знам ама ми се струва, че Томасчето е прав, е може би е ненужно груб.

Ра Амон Лу Белмондо
цитирай
28. angella - @ raamonlubelm0nd0
28.02.2008 15:14
Блогърите не са комплексари, защото пишат. Не всички пишат, за да се изявяват, а защото им е кеф!
Повтарям: РАЗЛИКАТА Е В каква СТЕПЕН се търси това признание. Дали на всяка цена или не.
Истинския комплексар не прави нищо, ако това не му носи "забелязване" и "признание". Цената може да е нечии провален живот, за да го забележат. Това са болни хора- ТРЯБВА ДА БЪДЕ ОФИЦИАЛНА ДИАГНОЗА или поне подсъдно сътояние на личността
цитирай
29. анонимен - бравос! Това исках да чуя
28.02.2008 15:32
Гадните копелета са гадни копелета и заслужават да бъдат натирени далеч от всички да не пречат
цитирай
30. willoz - Е. . . ма не е съвсем така, аз като се ...
28.02.2008 16:31
Е...ма не е съвсем така ,аз като се замисля съм комплексарка,ама гнусутии не правя.Но от друга страна всеки счита себе си за човек с висок морал ,даже днес четох за някакъв тип дето избил 4000 души и когато го отвели да му покажат къде са заровени неговите жертви той се разплакал .Ужасно ! Това не е плач като на човека от ,,Песен за човека,, на Вапцаров .Абе грозна работа ! Отплеснах се ,съжалявам. Исках да кажа ,че доста некомплексирани хора има които са далеч по големи смръдлъовци ...
цитирай
31. анонимен - на мен никой не ми казва, че съм ко...
28.02.2008 16:36
на мен никой не ми казва,че съм комплексар..а ми е толкова да не съм комплексар!
уморително е...всиките хора са си комплексари само аз не

съм..е,имам комплекс от това,че не съм комплексар!
толкова ме комплексира това..да..ужасно съм комплексирах от това,че някой може да ме вземе за комплексар!сега не ми пука..почнах да вече да си създавам комплекси..и толкова приятно се чувствам...даже заприличах на човешко същество..дори едно момиче ми се усмихна..ама това сега да не мислите,че е било щото е решила,че не съм комплексар..ще ме комплексирате!!!
цитирай
32. angella - @ willoz и 32
28.02.2008 18:09
Много сте далеч от комплексарите, за които говоря най-малкото защото онази форма на комплексарщина, абсолютно отхвърля възможността да се признае за комплексар.
Ония са прекалено неврозни и емоционално нестабилни, за да го кажат. Крехко им е Егото и са тънкообидни
цитирай
33. divini - Не познавам
28.02.2008 18:38
човек без комплекси... и най-красивите и най-богатите, и най-най-най :)) каквото дойде.. въпсросът е как си избиват комплексите.. отношението към околните и т.н.
Обаче, напоследък освен диагноза, комплексар е стнало и професия...

Поздрави
цитирай
34. thomas - О, не!
28.02.2008 19:07
Изобщо не е това! Напоследък е станало мода да твърдиш, че ДРУГИТЕ са комплексари, когато не те галят в посока на косъма. И впрочем на всеки, който злоупотребява с думата комплекс, с радост му разказвам следния виц.

Пациент отива при психолог и се оплаква:
- Докторе, имам комплекс за малоценност.
Докторът прави няколко класически теста и заключава:
- Не, опасявам се, че това не е комплекс!

Та така - не бъркайте комплексите на хората (които най-меко казано означават убеденост, че ТЕ САМИТЕ могат по-малко, отколкото всъщност могат, в което само по себе си няма нищо лошо за някой друг, освен за тях самите, защото пропускат възможности), с омраза, злоба и желание за смазване на другите. Това изобщо не е комплекс. Но пък много често е предизвикано от хора с "обратни комплекси" - т.е. такива, които мислят, че могат много и не ги оценяват, а всъщност са кръгли нули. Справка - във всяка фирма или институция у нас, както и в Мюзик айдъл :-)
цитирай
35. divini - @ thomas :)
28.02.2008 19:19
но не е казано, че като твърдиш, че са комплексари, непременно бъркаш :) За мен въпросът не е дали имаш комплекси, а как ги избиваш... :) Познавах човек, който избивайки комплексите си правеше страхотни пари...

Друг е въпросът, че много хора сами си втълпяват комплексите.. или качествата

Поздрави
цитирай
36. angella - професия комплексар звучи точно на място!
28.02.2008 20:27
thomas, хващаш се за думичките, без да вникваш в проблема. Злобата, омразата, завистта са слабости- или по-точно качества породени от нечия слабост. А слабостта се превръща в комплекс. divini много добре го каза "как ги избиваш комплексите". Ако е говедо и руши наред (както правят в тези крайни комплексари) значи е вреден за всички. Ако комплексът не е завладял цялата му същност и действия, то може да го направим на положително качество напр. целеустременост.
ПОДЛЕЦИТЕ И МИЗЕРНИЦИТЕ СА СЛАБАЦИ И КОМПЛЕКСАРИ. Да се махат ! Те са паразити, нищо хубаво не оставят след себе си, само рушат

цитирай
37. apollon - вярно е че присъствието им е полу...
28.02.2008 21:12
вярно е че присъствието им е получовешко, но трябва ли да бъдат дамгосани- твърде критично мнение
цитирай
38. apollon - нещо повече - твърде драстично м...
28.02.2008 21:13
нещо повече - твърде драстично мнение - можете спокойно да се запишете цялата инквизиция разпънала и изгоряла Жана Д.арк на стаж при вас - имате талант за инквизитор по категоричността на мнението си личи, че имате жестока струна в душата си :)))
цитирай
39. duhovnost - Здравейте :)
28.02.2008 21:16
Според мен най-доброто, което можем да направим е да се опитаме да излекуваме комплексарите и да им помогнем да се интегрират в обществото. Така по-малко ще избиват комплексите си. Нека бъдем разбиращи, толерантни и помагащи на всички чувстващи същества :) Омразата - колкото и да е силна няма да успее да намали броя на хората, които се различават от нас.
цитирай
40. thomas - Хора, не говорите за комплекси!
28.02.2008 21:26
Говорите за злината или добрината у хората! Много е различно :-)
цитирай
41. cecobob - не се плаши
28.02.2008 21:47
Тези хора само будят смях. Сред интелигентните - разбира се ! Ако всички около теб ги взимат на сериозно - БЯГАЙ! ПОПАДНАЛА СИ В КЕНЕФ.
цитирай
42. albizia - Да си комплексар не е болест!
28.02.2008 22:04
Комплексарка съм откак се помня. Или поне от шести клас насам. И смея да кажа, че ужасно много хора ме мразят. Хора като теб - напълно нормални.
Проблемът май е в дефиницията ти за комплексар. Не е задължително това да е човек, който се опитва да съсипе живота на околните. Но те често така си мислят. Търсят заговори във всичко. Обвиняват те за "престъпления", които и през ум не ти е минавало да извършиш. И всичко само защото им бъркаш в очите със стремежите си. Имаш цели и ги следваш, без да пестиш енергия? За "нормалните" ти си "е*бати идиота". Дразнят се от самия факт, че им дишаш въздуха, защото имаш воля, а на тях не им стига.
А защо мислиш, че комплексарите не знаят как да общуват? Защото хора като теб цял живот ги отбягват, обиждат и заклеймяват. Ако очакваш всяка дума да е обида, трудно можеш да се отпуснеш и да разговаряш свободно. Неусетно се превръщаш в човек, какъвто не искаш да бъдеш. Не защото си лош по природа, а за да се предпазиш от нападки. Или просто да си го върнеш...
Не съди хората с лека ръка. Опитай да откриеш доброто в комплексарите и може да останеш изненадана. Нещата никога не са такива, каквито изглеждат! (и, моля те, прави разлика между комплексар и обикновен злобар)
цитирай
43. angella - Добре де, малко попрекалих с емо...
28.02.2008 22:04
Добре де, малко попрекалих с емоцията, но вярвайте ми има защо. Това, че са ме принудили да мисля за тях ме вбесява.
Всички около тях сме потърпевши от вирусът на омразата и подлостта. На сериозно се вземат интригите им когато е удобно. Очернят и разрушават всичко до което се докоснат. Дори и това, което сме изграждали с години. Не заради друго, а заради комплексарщината, че те не могат.
"Бягай", ама не мога.
цитирай
44. angella - @ albizia
28.02.2008 22:18
Само за сведение ще ти кажа, че достатъчно добронамерена съм била ДО СЕГА. Всичко си има граници, добротата също. От очакването за обида не са чули и разбрали нормалното общуване. За тях няма значение дали си добронамерен или не - предпочитат профилактично да спретнат мизерийка и да злепоставят. Е аз да не съм Дева Мария, че да понасям подобно отношение толкова време..Не искам, не мога, уморих се!
цитирай
45. amymoss - на колко си?
28.02.2008 23:43
Просто ми е интересно ,но като цяло няма значение защото виждам, че почти всички ти споделят мнението. Обаче! Съжалявам да ти го кажа мила, то е изключително повърхностно , а текста ти е по-скоро излети усещания отколкото умни мисли. Жал ми е, че нещо ти е предизвикало толкова неприятна емоция.......ето ти още една! Комплексите са нещо много сложно и не си се поинтересувала достатъчно за да изкажеш мнение. Не си била и близо до достатъчното. Някой от най-извистните психолози са посветили проучвания и трудове на вапроса-чети , а не роптай!
Ще ти го кажа така. Поведението на всички ни е резултат от комплекси- ама много комплекси. Дори сексуалната ориентация си си я ф-рала благодарение на толкова мразените от теб комплекси. Няма да ти давам повече примери.....прочети си ги сама.
Аз съм комплексар. ДА ВИНАВНА СЪМ! Нека който няма комплекси и смята, че те не влияят на поведението му да хвърле първия камък по мен. Пасле може да жвърли и по Freud , Юнг и някои други по избор!
Thomas-absolutly right!
цитирай
46. eenchev - amymoss
28.02.2008 23:54
взе ми думите от устата, както се казва, но нали знаеш какво се случва с човек с приповдигнато настроение, независимо от това добро или лошо - говори глупости.
П.С. И аз съм комплексар, но удивително защо никога не ме е избивало на агресия, завист и всички изброени по-горе характерни черти на комплексарите.. :)
цитирай
47. angella - @ amymoss- на 27
29.02.2008 00:07
всъщност ще роптая колкото си искам ;)
А със сложните неща в комплексите има кой да се занимава.
Вероятно трябва да те похваля за познанията в психологията, които демонстрираш. Браво!
А може и извинения да ти поднеса, че си позволям да пиша неподготвена по темата. :)
Споко, майтапя се.
Ще въведем правило без достатъчно количество прочетена литература, никой да не си излива емоциите в блоговете!
Със здраве!
цитирай
48. amymoss - Ако
29.02.2008 00:24
прочетеш малко по въпроса ще видиш сама. То това е интересно да си прочете. by шгe way Някой от най-известните лидери, изобретатили и личности като цяло в историята са второ, трето и прочие деца! Комплекса за недооцененост на тези хора и манията им за успех.....а?
цитирай
49. dita - Добър първи пост. Поздравления за ...
29.02.2008 01:25
Добър първи пост. Поздравления за предизвикания интерес и дискусия. Малко хора могат да се похвалят с такъв интерес на първия си пост. :)
Аз също не харесвам злобата. Тя загрозява хората, изкривява лицата. Винаги ми е било чудно откъде толкова сили и защо се влагат в рушащи емоции, а не в нещо градивно. Отговор не намирам. Непонятно ми е защо хората се задвижват от отрицателни емоции. За щастие, не всички са такива. :)
цитирай
50. angella - @ dita :)
29.02.2008 09:48
Благодаря ти! Подкрепата от нормалните (добронамерините) хора е необходима, за да не ни завлекат в блатото на негативизма и разрушението..
Оправдания за рушенето има винаги. Нещастни, отхвърлени и други логични и разбираеми аргументи, както каза albizia (43). Но защо е необходимо да завличат и другите в чернилката? И без това духовността е дефицит, не можем да си позволим да се оставяме на разрушението (било то оправдано).
Та нали нещастието е само в нашите глави и няма да се махне като заразим с него всички около себе си.
@ amymoss -
нали си даваш сметка, че да хвалиш Хитлер, Наполеон като еманация на реализиралите се комплексари. Което поддържа тезата ми, че е необходима специална медицинска помощ още в началните стадии на синдрома "разрушителен комплексар".
цитирай
51. thomas - И тук вече идва главният въпрос...
29.02.2008 10:23
Кое е по-важно? Да направиш нещо, с което светът да те запомни, което обаче може да не се хареса на всички, или да изживееш кротък, незабележим и дребен животец? Ако е второто, какво точно ни отличава от селскостопанските животни, които завършват спокойния си и уравновесен живот на трапезата ни? Комплексарско ли е да искаш да направиш нещо забележимо? Или това е просто начинът на онези, които не могат или се страхуват, да отрекат тези, които виждат път пред себе си?
цитирай
52. amymoss - Angella
29.02.2008 10:39
гледаш прекалено емоционално на нещата.Даже прекалоено.Явно се привърженик на вярването Хитлер-лошо, Ганди-добро! не отричам, че хитлер се е постарал да си създаде имитор на злодей, но в психологията черно и бяло няма. Не ме карай да ти напиша списък с куп велики малки и комплексирани деца.
А какво му има на Наполеон?
Тук не обсъждате комплексите,а колко са гадни злобните и отмъстителни кариеристи! Ако всяко желание за власт е резултат от пагубни комплекси, кой да е президент?какво му трябва на добрия шев - да не те юрка като закъсняваш? ако го прави е комплексар!
цитирай
53. angella - потретвам, попетвам....
29.02.2008 12:12
Или не ме разбирате или не четете. В случай, че комплексът провокира градивно поведение и е в полза на обществото е добре. Никъде в постинга не е ставала въпрос за този вид проява на комплекси.
Целия разговор е за тези, които се подчиняват на комплексите си като рушат. Паразитите на обществото, които не могат и не искат да бъдат творци, а мизерници. Поведението им е обсебено от идеята да потъпкват другите и по този начин да се издидат в собствените си очи. Воденият изцяло от комплексите си е подчинен на тях и не може да бъде полезен за друг, освен за себе си (ама и това не е сигурно..)
цитирай
54. thomas - Сега почвам да те разбирам...
29.02.2008 12:38
Но се съмнявам, че науката ще нарече хората, които ти искаш да наречеш комплексари, със същото име. Всъщност ти говориш чисто и просто за гадняри, а човек може да е такъв и без ни един комплекс :-)
цитирай
55. angella - за обсебените от чувството си за малоценност...
29.02.2008 13:03
комплексът е движеща сила на мизерните гадняри в повечето случаи. Избива на помиярски действия и мисли, защото се чувстват слаби за друго. Най-лесно е да си лош, не се изисква сила
цитирай
56. vutzov - Къде бъркам ... ?
29.02.2008 14:21
Аз имам комплекси определено. Знам си ги, не са много, не ми пречат - даже напротив. И въпреки това в нито един момент не се асоциирах с образа описан от angella. Напротив имам се за доста позитивен човек и дори моят речник от негативизми е далеч по-беден. Малко хора с видяли лошо от мен или съм им милисл такова. Angella говориш за някакъв вид "абсолютен" и "истински" комплексар. Какъв тогава съм аз, другите участници които признават същото и най-вероятно и ти самата. Може би наистина разглеждаш категории, на които слагаш грешния етикет и ги свързваш с комплексите ... които май всички имаме. Дали не би се замислила за по-подходящо име на статията ... иначе какво мога да добавя изобщо след thomas, raamon, albizia, anymous ...
цитирай
57. angella - бъркаш, защото четеш избирателно коментарите
29.02.2008 17:23
@ vutzov - отговорът е даден последно в 54, 56
Няма да си сменям името на статията, защото пиша за комплексарите . Ти си напиши друга ако това не ти харесва. ;).
цитирай
58. vutzov - о не, прочетох всичко
29.02.2008 18:29
в статията си слагаш всички (комплексирани) хора под общ знаменател, в постовете признаваш че не си права и въпреки това твърдиш че няма какво да промениш. даже и според теб ти не пишеш за коплексарите, а за някаква (незнайно голяма или малка) част от тях. не те ли притеснява че обиждаш останалите или най-малкото че си неточна? какво те кара да мислиш че зад поведението на тази труднодефинируема група хора определящи за поведението са точно техните комплекси. доста се иска за да поддържаш тази крайна теза, а в постовете си показваш че се осланяш на повече на емоции отколкото на познания.
цитирай
59. angella - какво сте се хванали всичките да се наричате комплексари! Нормалното количество комплекси не е КОМПЛЕКСАРСТВО
29.02.2008 19:20
@ vutzov Ти пък какво се обиждаш, като не си от посочените горе комплексари. Всички имаме комплекси, ама не се обиждаме. Да се обиждат злобарите и тия комплексари дето мизерстват и пречат умишлено на другите. Ако си от тях просто не чети!
Аз така виждам нещата, никой не те кара да го приемаш. Не искам около себе си комплексирани разрушители и мизериите, които причиняват около себе си. И няма да си променя мнението
цитирай
60. amymoss - Хмммм
29.02.2008 19:49
Е честито angella наистина имаш голям успех на първия си поуст. Такав е живота мното хора го четат много го коментират, много те нареждат. Ето защо когато пишеш нищо трябва да си си направил проучването. Написаното мнение трябва да е точно и окончателно. Най- вече трябва да го отстояваш, а не да отстъпиш при критика. Или поне ако видиш че си сгрешила признай си!
цитирай
61. angella - много мъдро изказване направи
29.02.2008 20:06
@ amymoss Не приемай критиката като нещо лошо , тя може да бъде конструктивна.
Всъщност що не даваш уроци по писане в блог? Очевидно си запозната с нещата от живота.
Какво щяхме да правим без мъдрите ти съвети?! ;)
цитирай
62. vutzov - не се обиждам ...
29.02.2008 20:30
неточностите ме предизвикват в случая. крайните мнения са по презумпция грешни. емоционалните също дори и когато са верни ...
цитирай
63. angella - Емоционална невярност -ха-хааа
29.02.2008 20:44
Емоционална невярност, продължаваш да ме изумяваш. Ще ти иззема за секунда назидателния тон, като ти споделя, че когато не приемаш нещо не значи, че е "грешно" . Нищо де, това е въпрос на широк мироглед за да се приема. Не се напрягай :)
цитирай
64. benoa - Грешката е
29.02.2008 21:37
в този, който забранява.
На всеки един от нас, в дадена случка, някои по-често, ни се е искало да забраним. Това или онова. Този или онзи, или нещо - изобщо. Ако питаме овцата тя също би искала да забранят овчарите. Затова, да пием за разумните забрани !!!
цитирай
65. vutzov - не съм назидателен. това е недостатък на писането
29.02.2008 23:11
това което пиша не е насочено срещу теб жалко че така го приемаш. перефразирам - крайните мнения е много по лесно да бъдат атакувани за разлика от умерените такива. когато мога да си го позволя не заемам твърда позиция. единствено тогава мога да приемам и максимално да разбера всеки аргумент и да получавам нещо за себе си. иначе мога да намеря аргументи за която гледна точка си избера да я нароча за "вярна" и да се запъна но само губя. понякога ми е като спорт да се опитам да наложа идеята че твърдите мнения и крайните такива като едни от по лошите им представители са безмислени. май това правех досега. а за емоционалността - просто пречи на спокойното излагане на смислени аргументи и също толкова лошо на разбирането и приемане на други гледни точки, т.е. цялата комуникация се обезмисля. поне за мен. бих използвал блога да си разширя мирогледа а при теб целта май е да устискаш. ако греша поправи ме
цитирай
66. angella - @ benoa
29.02.2008 23:33
назраве за разумните забрани, невъзпиращи творчеството
цитирай
67. angella - @ vutzov какво да устискам? Не разбирам какво искаш да ми доказваш
29.02.2008 23:51
Мога да си позволя да заемам твърда позиция, след като знам какво причиняват тия.
НЕ НА РАЗРУШИТЕЛНИТЕ, НЕГАТИВНИ ОБЩЕСТВЕНИ ПАРАЗИТИ. Както искаш го приемай. Пък и си мисля, че разговорът е безсмислен, защото се надприказваме. Каузата да приема комплексирани подлеци е загубена.
А ти си бъди умерен колкото си искаш.
цитирай
68. анонимен - Здравей Анджела :-}
01.03.2008 00:36
Поста е реален за мен. Но, има нещо друго. Може би си искала да нокаутираш хората, които са лоши. Това е по нормалному казано. Не обичам високопарните изрази. Тези хора рушат здравословния колектив. Те са лицемери откъдето и да погледнеш. Може би трябва първо да осмислим кои са комплексите. Няма човек без комплекси. Един е по-пълен, друг прекалено слаб, трети /мъжете например/ нямат коса на темето си и това ги кара да не се чувстват добре в кожата си. Наистина понякога даден комплекс те кара да проявиш злоба, която наистина преминава в комплексарщина. Този човек наистина несе трае. Имах един такъв познат. Приятелката му го остави и той стана зъл и започна да проявява един куп странични показатели, които в един момент преминаха в невъздържано оплюване на който и да било човек. Когато след време нещата се оправиха и в крайна сметка се ожени, погледа му се укроти, нещата преминаха в друго русло.Сега е спокоен и не го мъчи онази злоба и неприязън към хората. Анджела, поста ти предполагам има предвид онези хора, които доброволно се подлагат на манипулация и правят другите да се чувстват като второ качество. Всеки човек има право да се чувства точно такъв-човек, да бъде ценЕн и да го уважават. Естествено, понякога нечие прекалено самочувствие те кара да си уязвим и тогава на преден план излиза гнева на другия, което не е комплексарщина, а по-скоро незачитане на неговото достойнство. В такива моменти е много важно да устояваш своите права и независимост. Ето защо ми се струва, че между това да имаш комплекси и комплексарщината има разлика и то очевидна. Негативните паразити както казваш ти са точно тези хора, които определят деня си според това откъде изгрява слънцето. Но знаеш ли, остави ги да си излеят гнева. Ти при всички положения можеш да устояваш себе си.
цитирай
69. bloghead - Май и теб те е тряснал комплекса?
01.03.2008 07:27
Дет се вика комплекс, комплекс избива...
цитирай
70. angella - Здравей 69
01.03.2008 16:18
Хубаво е, че пишеш защото имаш какво за кажеш.
bloghead, добре дошли и на присъстващите, които имитират изказвания по темата с рекламна цел ;)
цитирай
71. duhovnost - Здравейте, Честита Баба Марта :)
01.03.2008 16:22
Мисля, че постинга ми "Как да се преборим с палави съседи? Какво е вашето мнение и опит?" също е по темата. Очаквам мненията ви :)
цитирай
72. amymoss - anaella, angella
01.03.2008 20:04
Ужасно незряло се държиш! Вие ме обидихте и аз ще ми обидя!
цитирай
73. анонимен - @ angella
01.03.2008 21:17
Момиче, вземи пий един валериан да се успокоиш малко! Като те гледам с колко хора успя да се скараш докато отговаряш на коментарите, изобщо не се учудвам, че имаш личности проблеми.
Лоши хора е имало и винаги ще има и това не зависи от нас. Нашият избор е ние какви ще бъдем - дали ще се озлобим срещу "тези мръсници и комплексари" и самите ние ще станем зли, или ще изберем да се запазим от злобата, като понесем трудностите с достойнство. Вторият път е разбира се много по-труден, но като вървиш по него, някак много по-лесно можеш да дишаш. Или поне няма да си се превърнал в това, което не харесваш ...
цитирай
74. angella - Аз съм си незряла -това е ясно
01.03.2008 21:46
Вашето поведение граничи с мазохизъм щом се врете , за да се обиждате след това!
Айде със зраве и по-ведро :)
цитирай
75. bashiiankova - Прочетох всичко от край до край
02.03.2008 00:36
и сетга искам да те попитам: Кой точно си визирала в поста?
цитирай
76. angella - @ bashiiankova
02.03.2008 00:48
Визирам типът разрушително поведение като цяло.
Провокираха ме хора, с които се налага да работя. Групата събира привържаници на този принцип, на злонамереноста към другите и има доста последователи. Сплотява ги идеята да са зли с останалите, които не са с манталитета на обидени на света разрушители
цитирай
77. bashiiankova - Благодаря за откровенността
02.03.2008 09:40
Човек обикновено се ядоса на някого, опише качествата му и ги обобщи до космически размери.
Съвет - напусни работата си, защото е казано: "Човек с каквито се събере на такива заприличва", а и още: "В борбата си със злото, човек възприема злите му методи", от което следва, че "който ползва зли методи прави зло" = който прави зло е зъл. Така че за да не бъдеш зла напусни работа!
цитирай
78. angella - :)
02.03.2008 11:25
Права си. Но дали пък тогава злото няма да победи? ! Незнам, нали това което подхранва злото е бездействието на доброто. В доброто нямам предвид себе си, а нормалното поведение като цяло
цитирай
79. bashiiankova - Хм
02.03.2008 13:26
може би тук трябва да дойде на помощ дзен будисктия принцип, че равновесието е природен закон и да оставим нещата сами да се върнат в равновестно положение
цитирай
80. angella - @ bashiiankova
02.03.2008 13:43
Мисля, че равновесието се трябва да се постигне. Не вярвам в случайността. Ако ние хората не се борим за това, то какъв е смисъла от нас изобщо
Е, разбира се не по-горенаписания от мен начин, а като даваме път и развиваме доброто :)
цитирай
81. анонимен - :D
05.06.2008 15:13
avtore, mai ti si za klinika, a ne tiq na koito im vika6 "komplexari"... i pi6eiki tiq mudri misli 6to si mislq 4e i ti samata si komplexarka? vseki 4ovek ima komplexi, nezavisimo ot goleminata im... taka 4e da iska6 da se izbavi6 ot tqh e nevuzmojno za6toto vseki 1 okolo teb, men i tqh e komplexar makar i v malki koli4estva;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angella
Категория: Тя и той
Прочетен: 234260
Постинги: 45
Коментари: 560
Гласове: 1480
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031