Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 10:44 - Нова работа!? Ужас!
Автор: angella Категория: Други   
Прочетен: 2529 Коментари: 10 Гласове:
0



След като прочетох  maila и всичките отговорности дето са ми изсипали на главата, ръцете ми се вдървиха. Раменете ми се схванаха. Предложението , което трябваше да приема, беше равносилно на това да скоча в безкрайна яма със змии, да се задържа над тях като единствения начин да премина на другия край е да ги тъпча и да не се опитвам да ги заобикалям, защото ще потъна при по-гнусните влечуги на втория ред. Опасността беше да потъна и да се задуша в змийската мазна атмосфера и никога след това да не успея да се измъкна от там . Или поне не и в човешки облик. Алтернатива да не приема работата, пък ме прави същото това страхливо влечуго. Ако продължавам да заобикалям, рискувам да се превърна с хленчещо, вечно недоволно от живота и себе си безгръбначно същество, което завистливо мрънкоти, защото смелостта и успехът винаги ще е някъде отстрани, при другите и никога при мен. И що? Заради някъв си мой страх, дето живота въобще не го интересува и си върви. Успехът си лети из навсякъде из въздуха, пък аз с моите змии и други оправдания не се протягам да си го взема. И стоя и мрънкам само...пфу...A и слушам “мъдри” аргументи на още по-страхливи от мен как не му е сега времето, как не съм дорасла, как не може да стане...няма да се справя.... и дрън-дрън... 
Чакай сега да видим дали ще си намеря достатъчно добро оправдание да не почна и да изпадна в депресия от бъдещото паразитно и безуспешно съществуване. Или ще газя по змиите, ще се цапам. Или просто ще си честитя и ще се потупам по рамото :)


Тагове:   нова,   ужас,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - ам...
28.10.2008 10:54
добре ли си ? Какво ти се е случило ?
цитирай
2. angella - :)))
28.10.2008 10:57
просто си мисля за собствените си страхове каква спирачка са
Поздрав!
цитирай
3. sisithebest - хехе
28.10.2008 11:03
недей така, обикновено не е хубаво да се страхуваш... собствен опит. А съдейки по това как си го описала... леле явно имаш някакъв голям страх! Успокой се и не го взимай прекалено много навътре, това е моя съвет. Ако имаш и кой да ти помага до теб е още по-лесно ;) успех! :)
цитирай
4. анонимен - Почти съм в същото положение!Ра...
28.10.2008 11:34
Почти съм в същото положение!Разбирам те!Трябва да се работи,няма как!Другият ми вариант е куфарите и накъдето ми видят очите!Него/варианта/съм си го оставила за последно когато всичко друго свърши!Искрено ти желая успех и да не стигаш до моя последен вариант!
цитирай
5. ivanita - УСПЕХ,МОМИЧЕ!
28.10.2008 11:35
ПОТУПВАМ ТЕ ПО РАМОТО! а змиите не са такива,каквито изглеждат-ще видиш!!!
цитирай
6. to4ka - . ...
28.10.2008 11:57
Men me e strah ot asansiori (bez pri4ina), no kakto se podrazbira- nalaga mi se da se ka4vam na tqh. Na izlizane taka se radvam vse edno sam se bila s miti4no 4udovi6te i sam pobedila :) Ta i ti - ka4vai se na sledva6tiq asansior i pravo nagore ;)
цитирай
7. angella - Благодаря ви
28.10.2008 12:02
как имам нужда от смели хора като вас тук :))))
поздрав на всички
цитирай
8. miralyub - Често когато очакваш и си насторен ...
28.10.2008 19:13
Често когато очакваш и си насторен за лошото, то вземе, че излезе добро... пожелавам ти така да се случи и с теб!
Поздрави!
цитирай
9. angella - мерси miralyub!
29.10.2008 09:31
а дано
Поздрави :)))
цитирай
10. анонимен - ugas
14.04.2009 11:21
i az sam na nova no ugasna rabota,no njmam nikakav izbor!6te otka4a-ne moga da spj i smo mislj kakvo me 4aka na rabotnoto mjsto.goljm kohmar!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angella
Категория: Тя и той
Прочетен: 234638
Постинги: 45
Коментари: 560
Гласове: 1480
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930