Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 15:16 - Изчезва ли еротичната любов?
Автор: angella Категория: Тя и той   
Прочетен: 14738 Коментари: 51 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тази сутрин се събудих с ужасно прозрение...или въпрос! Еротичната любов изчезва! Но ще започна от начало:
 Започна да преминава превъзбудата от забавленията, от поредица от женски вечери, които имахме в края на годината. Замислих над нещата, които пристъстваха в голяма част от споделянията. Проблемът при повечето от момичетата беше сексът. По-точно липсата му. Най-точно липсата на желание у партьора. И тук не винаги става въпрос за липса на парадна инициатива от негова страна, а за невъзможност да изпита удоволствие от секса.

В началото не им е правило впечатление, защото е съществувал някакъв момент на  демонстрацията на велики порно-умения от типа на контрация, внимание, старт - "ей сега ще покажа какъв атлет съм, колко издръжлив и концетриран мога да бъда". Нещо като лицеви опори или вдигане на тежести във фитнеса или процес на дълбока оран, за да се свърши възможно най-добре работата, съчетана физиономията на  кучка от последния порно филм. За този етап знаем, че в това имитиране и демонстриране няма особено много от истинско удоволствие да се свържем със собственото си тяло и да почувстваме това на партьора, който е до нас (а не на картинката от плейбой).
В някакъв следващ момент мотивацията при едните двойки е преляла в желание да я направят щастлива и да и доставят удоволствие. При други - просто защото знаят, че секс трябва да се прави, за да не изкръшка половинката. А при трети се появява нуждата от снемане на болезненото напрежение.
И всичко завършва с чувство на празнота и прецаканост. Общото между тях е това, че правенето на секс е всичко друго, но не и онова специфичното удоволствие, което дава собственото тяло, във взаимодействие с тялото точно на този човек, онова велико усещане на пълнота и благодарност, че този човек ти е доставил удоволствие.
Ако са щастливи да живеят по-този начин, значи проблем - няма! В случая обаче това беше в контекст на доста проблеми при повечето от жените.

Повечето бяхме на мнение, че обстановката наистина смачква половинките и те не се чувстват достатъчно добре в ролята си на мъже.Финансовите и всякакви притеснения в справянето с външния свят, пък нас ни принуждават да бъдем мъже. Понякога, за жалост "по-големи мъже". Има моменти когато се налага да сме по-инициативни, по-волеви, по-рискуващи и ловуващи за прехраната. Дори когато неискаме да бъдем по-мъже, обстоятелствата ни притискат да го правим.  А ние жените, когато започнем да "си го мерим", да се правимна по-силни и по-волеви, се отдалечеваме от собственото си женско удоволствие да подкрепим и засилим неговата сила и воля. И сексуалната енергия във връзката до толкова намаля, че всичко се превръща в задължителна част от съществуването ни, по гореописаните мотиви. Еротиката изчезва когато момчетата ни приемат като силната майка или баща,вместо като Любимата жена.
Стремежът към еднаквост на половете същи ни отдалечава от инстинктивната ни природа, от желанията,  удоволствието и чувствителността на тялото. Когато не приемаме пола си, сексът несъзнателно започнва да звучи като "пак трябва да съм мъж (или жена), а аз в това се провалям"

Тони и нейните отношения са един пример, който обичайно ми връща надеждата в това, че дори в трудните обстоятелства може да се съхрани една еротична любов.  Тя винаги се е славила със завиден сексуален живот на близо 15 годишния си брак.За това ще завърша с една история как дребните жестове съхраняват еротиката в отношенията. Тя винаги ми е служила за пример какво е да си жена.

Съпругът и беше безработен и активно търсеше работа. Вместо обаче да му предложат, работа с търсената от него стабилна заплата, се появи предложение за инвестиране в бизнес, с перилни препарати. Той категорично отказа, воден от спомените си за многократни провали в миналото. Сумата, която трябваше да даде беше малка и Тони спокойно можеше да я осигури и да се включи, вместо съпруга си. Тогава не разбирах защо, след като сделката очевидно е повече от  изгодна. Тя ми отговори "Искам да запазя отношенията си с този мъж". Въпреки недоумяващите осъдителни речи и погледи на всички около нея, тя виждаше потенциала в него, вярваше повече от всичко, че той ще успее.
Не постъпи майчински, да му намери работа, въпреки че имаше тази възможност. Нито беше склонна да му изземе всички функции по отговорността за прехраната и социалната му реализация. Нямаше момент на изнудване и заставяне той да го направи.Търпеливо изчака той да събере сили. Съвсем между другото му припомняше подобни случаи, в които се е справял. Лека полека, този "страхлив лигльо", се превърна в един що-годе добър бизнесмен и истински Мъж. Бракът им в един от най-добрите, чието развитие съм виждала.
Няма значение дали е бизнесмен или не - важното е мъжът да харесва и обича мъжките си прояви, а жената да си позволи да бъде жена, въпреки натиска за оцеляване. Тогава сексът и живота на двама човека, обичащи себе си и пола си, се превръща в енергиен заряд, който помага и на двамата се справят със Света, вместо хронично да се чувстват изцедени от наличните отношения и "трябването" да се прави секс...




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minevv - хахахахаха
06.01.2014 15:22
Палачинката се обърна....
мдааа..
Ми търсете си ретросексуални МЪЖЕ
иначе- гроздето ще е кисело
Защото аз виждам друга поза
съблича се, ляга и разперва ръце и казва- хайде да правим секс.
Като PVC кукла
В секса е даване на удоволствие, съединяване на двве тела и две глави....
С времето телата и главите се опознават, привикват и обикват!
т.е. с времето секса става по-хубав. Е и малко разнообразие се иска,, че неможе все на шоколад да се живее.. и туршийка се иска..
Жени, отнасяйте се с мъжете си като с МЪЖЕ:
дайте им малко свобода, уверенност, удоволствие... за да не се събудите някои ден и да разберете-- Дж.Лондов- а имаше ли миг когато можешме да се целуваме......преди смърта да ви раздели .. ;-))
цитирай
2. angella - minevv
06.01.2014 15:51
Да, същото е...и причините са същите. Защото се прави секс поради всякакви други причини, но не и заради кефа от докосването до другия...
За ретросексуалните съм отдавна :))
цитирай
3. minevv - да
07.01.2014 09:07
Нека да раазделим секса, приятелството, любовта и брака. Може би комерсиализирането на любовта, докарва липсата на тръпка в секса. Мисля, че ако вкараме приятелството / т.е. липсата на егоизъм / в секса, ще превърне секса в даването на удоволствие.
А може би ако разглеждаме секса като сакрален и необвързан с моралните ограничения...
Но все пак остава бракът- които трябва да продължи заради децата!
И ВСЕ ПАК - ДА ВЪРНЕМ СПОНТАННОСТТА В СЕКСА, УДОВОЛСТВИЕТО ДА ДАВАШ, СПОДЕЛЯНЕТО С УМЕН И ДОБЪР ПАРТНЬОР!
При мен е подобно- пълно е с сексуални / мераклии / и добри мъже, но жени няма. Женните или са меркантилни, или емоционално фригидни.
цитирай
4. angella - мхмм...
07.01.2014 09:33
Колкото и да ги разделяме (секса, приятелството, любовта и брака) , все става въпрос за отношения и свързване с партньор. Когато човек не може да се свързва на по-дълбоко ниво ("меркантилността и емоционална фригидност" ги броя за неспособност за по-дълбоко свързване) - значи има проблем. Точно за спонтанното желание исках да кажа, че е важно - да не се стига до "трябването" да се прави секс, поради всякакви други причини...Това прави хората фригидни, когато не се съобразяват със собственото си истинско усещане. И в този ред на мисли се сещам за това, колко мъже се чувстват длъжни да си искат секс, без реално и спонтанно да са усетили подобна нужда (само за да се доказват)
цитирай
5. minevv - ne мога да се съглася
07.01.2014 10:19
Повярвай на един мъж - изпитвам осъзната нужда от секс-емоционална и физическа, търся партньорка която да ме желае и да иска да ми е добре... непрекъснато.
Не познвам 'по принуда', и не познавам мъж около мен които да не е мераклия.
Секса не е доказване... само неуверенните мъже се 'доказват' така, но само орално...
За мен жените твърде много повярваха , че за секс мъжът трябва да си плаща - и от там е меркантилността, която довежда до емоционална и чувственна фригидност. С времето жените се превръщат в неудоволетворени и болнави същества, неразбрали че трябва да дават секс на мъжа и започват с фригидните джендер глупости на съвременния феминизъм.
Може би затова и искам да разделям 4 типа отношения, за да можем да ги дефинираме и да ги разпознаваме, и най-накрая да се наместят и да доведат освен до качествен секс / партньорски, даващ, отчайващо приятен/ и до качественнни отношения на партньори или на съпрузи или на приятели.
А и за мен сексуалната фрустрация е един от основните лостове за подтискане на обществото и по-послушни граждани.
цитирай
6. angella - е то пък по тази логика...
07.01.2014 10:40
...И аз не познавам жена, чиито търсения действително да са ограничени до парите...Освен това не съм съгласна, че "трябва да дават секс на мъжете". Не, не трябва! Ако искат да изпитват удоволствие, го правят заради себе си, а не заради мъж или пари и т.н. За жалост много хора (в това число и мъже) не са свързани със собственото си тяло и с удоволствията, които то реално може да им донесе. Пък показните "мераклии" не означа непременно, че получават удоволствие. Напротив много от тях реално се чувстват използвани, празни и ощетени след секс...Сексуалната енергия отнема жизненост, а не им дава - просто помпа егото
цитирай
7. karaiany - Мнбого добре написано. Убеден съм, ...
07.01.2014 14:58
Мнбого добре написано.
Убеден съм, че еротиката е най- естественото, близко до всеки човек земно проявление на любовта.
И въпреки, че корените на любовта са небесни, еротиката е нейното видимо лице на земята.
Написано е с дълбоко разбиране.
Поздрави, Анджела!
цитирай
8. minevv - ohoo
07.01.2014 15:03
ми да го доведем до абсурд:
-сексът доставя удоволствие на жената през ума, които е свързан с това да се чувства обгрижена и .. което пък е свързано с разход на пари от мъжа???Ч!!!!!
- да, жената трябва да дава.. мислейки че даването ще и дава на нея удоволствие..
-няма да се чувствах правзен и използван, ако даваш.. тогава си пълен
Сексуалната енергия/желание трябва да се култивира, развивана, особено това е важно за жените, които не се раждат с високо ниво на хормони.
А и нивото се променя с времето, и напълно противопосочно на мъжкото.
За използването- има посткоитусов синдром, които обхваща всеки почти мъж след акт..
цитирай
9. angella - karaiany
07.01.2014 15:21
Благодаря ти за разбирането! Поздрави!
цитирай
10. angella - minevv
07.01.2014 15:36
Удоволствието на жената е през емоцията, не през ума!
Колкото повече даването и вземането във връзката са плод на желания, а не на задължение, дълг или друга глупост, тогава тя е зареждаща и животворна. Никой не може да те принуди да даваш (пари или секс) Винаги можеш да намериш друг начин да се свържеш емоционално, според твоите желания. Просто трябва да се търси кое е ключето към емоционалния свят и на двамата.
П.П. За такъв синдром не съм чувала. По-скоро го определям като резултат от действие, противоречащо на реалните желания на личността (независимо дали е мъж или жена)
цитирай
11. minevv - angella
07.01.2014 16:01
ТОЧНООООО .. жената трябва да чувства, без да се съобразява с пари и власт. Но трябва и разума да се слуша.
Но колко жени могат да кажат че са се отдали на порива, на някои умен мъж???
И все пак еротиката е игра за двама ;-)) Жената трябва да се прелъсти / в добрия смисъл/, да се обладае интелектуално.. ;-)
Поне аз така разбирам нещата..
Но никога не ми се е случвало ... ;-((
Синдрома е за това празно чувство, описан е от древните / само петела не е омърлушен след полов контакт /.ДАО- изливането убива мъжа.
И е резултат , според мен, на некачествен партньор.
цитирай
12. angella - :)))
07.01.2014 16:36
Колко жени? Ами замисли се на колко от двойките около теб, мъжете разполагат с пари и власт в България!
Да, за да имаш партньор, това е взаимодействие (даване и вземане - духовно, физическо, емоционално, интелектуално, материално, енергийно и който каквото може). А нивото на взаимодействие, зависят от личностите на двамата все пак. Няма качествен и некачествен, а по-скоро съвместим и несъвместим...
Това което "убива мъжа" е незачитането на собственото желание или нежелание да прави секс с определена жена...действие въпреки себе си
цитирай
13. minevv - ooo
07.01.2014 17:05
ми пълно е с такива мъже. И ного примери за... женското търсене на по-доброто..
разваляне на семейство, деца за да се има по-добър статус.
Взаимодействието е въпрос на жемание , но в по-голяма степен на знание и опит.. ;-)))
И повярвай - няма мъж които да прави секс насила... природата се е постарала за това... просто не става ;-))
цитирай
14. minevv - mda
07.01.2014 17:13
забравих да спомена и хормоните, нужни на либидото ни : тестостерона. А за него мъжът се бори - тренировки, мисли, самостоятелност....
Много са, но както казваше един познат столетник - всичко е в главата...
Ако е момченце-момиче, няма какво да търсиш,
за тая раота си иска мъж!
Но ако всички около теб/Вас са момчета... може би такива са критериите за избор.
Моето поколени е- хищно и винаги незадоволено,
а и опитът ни дава умения.. в междучасията ;-))
И единствения проблем е - как да се разберем със жените, за да ни впечетлят, за да поискаме да им дадем удоволствие... и наче е само търкане
цитирай
15. angella - разбрах тезата ти:
07.01.2014 18:55
1. Че не е възможно приятелките ми да имат проблем в секса в отношенията си 2. Че жените са ограничени същества, които се задоволяват само с и единствено с пари.
Всъщност говорих и за други нива на свързване и отношения, защото това, което изглежда на повърхността доскучава бързо...
цитирай
16. minevv - do angella - разбрах тезата ти:
08.01.2014 09:31
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Нищо не си разбрала.. моля...
1.Обичам жените, но не смятам че мъжете и жените са еднакви
2.Доста от 'чувствата "им са продиктувани от животинското ни минало... уви,, и за мъжете е ката
3.Тези други нива на свързване са на ниво не е моция а разум човешки.. Но преди това всеки трябва да е Човек.
4.Проблемите трябва първо да се търсят в себе си , а чак после в мъжа.. ;-)
5. никога не съм говорил само за секс-физическото търкане, а за СЕКС- обединение на мъж и жена на всички нива.
6.колкото и да обичам жените, знам че те са много малко.
7. ако погледнеш статискиката на браковете и рзводите- меркантилното начало веднага се откроява.
8. Не случайно народа казва , че жената поддържа семейния огън.
9. Първите месеци и даже години мъжът е със собствените си представи и мечти, чак след това е с жената.. ама какво да се прави,, природа.
10.когато говоря - никога не използвам лични нападки и обиди. Даже се абстрахирам от личното си сексуално отношение.
цитирай
17. angella - В точка 4 е истинината
08.01.2014 10:02
Точно за това е смисъла на текста, какво от женска точка сме в състояние да променим, за да имаме по-хубави отношения, когато имаме подобен проблем. Вглеждането в себе си винаги помага да се решат проблемите. (и това е не само при жените, отнася се за всеки човек, който иска да раздвижи и подобри резултатите в реалността си)
Към точка 1. Тези различия е добре да се съхранят, защото в противен случай, еротичната любов трудно би се съхранила.. Когато не приемаме полът си различията, а искаме да уеднаквим партьора си с нас, страстта става мираж.
Към точка 3: Ако свързването е само през разум и интелекуално (няма емоция и др) , то отношенията по-скоро отиват към приятелски, не към романтично-любовни. Любовта е чувство, а еротичната любов е с доста емоционален заряд в същината си.
Към 8: Отношенията винаги зависят от двамата и тяхното взаимодействие.
цитирай
18. angella - rumyn
08.01.2014 10:04
Благодаря за информацията
цитирай
19. minevv - da
08.01.2014 10:57
т.1 = ръкопляскане ;-)
т3.- не съм изключил емоциите, а показал че те не са на празно място.. ум си трябва
т8. само да не се използва за натиск и шантаж ;-)) и все пак, жената води огъбя. Тя търси, разнообразява и води семейния живот ;-))
А главния смисъл на писаното от мен е - секса не е просто нещо.Не познаваме историята, подложката и развитието на секса.
Психолозите се плъзват по повърхността на проблемите в секс и ... объркват повече
Трябва да се превеждат повече книги / по не 100 от полски има - за секса и културата, народопсихологията и т.н./
Трябва да се разбули и Българската сексуална култура - която е абсолютно непозната... а има какво да се научи.
И може би най-важното - секса е за умни хора......
ох
цитирай
20. angella - личен опит
08.01.2014 12:10
Не ги познавам тези плъзгащи се по повърхността психолози - моят е достатъчно дълбок и не ме е подвеждал :))
Зависи за каква човешка "умност" говориш. На мен разума ми разваля сексуалните усещания и обикновено се освобождавам от него. :))
А иначе смятам, че сексът е за всички. Вече е въпрос на предпочитания, кой до колко иска да си развива и разширява усещанията и удоволствието. Но при всички случаи смятам, че четене на книги по въпроса, не замества опита, опознаването на тялото, свързването на по-дълбоко ниво със себе си и партньора и посрещането на новите предизвикателства в реалните взаимоотношения. Не може да се "разбули Българската сексуална култура" когато всеки си мисли, че е идеален , няма на какво повече да се научи и че винаги другите трябва да подобрят нещо. Всичко започва от собствената промяна и развитие. Поне при мен, нещата се нареждат когато се загледам в собствените си пречки да достигна до по-добър резултат в отношенията си.
Към 8: Това също е въпрос на личностни предпочитания между партньорите и някакъв вид "договорка", според обстоятелствата. Аз лично в моите отношения, предпочитам да не поемам цялата отговорност за всичко, както и да не оставям всичко в ръцете на партньора.
цитирай
21. minevv - ох
08.01.2014 13:07
1. всеки може да се научи да свирука , но само с обучение и учене и опит се постига виртуозноат
2. Българската сексуална култура - не е сега а в историята. Поста показва че няма връска между поколенията
3. изключване на мозъка при секс показва лоша парадигма.. все пак това е най-големия сексуален орган
4. секса няма договорки.. само при садо-мазо. Или даваш ил не. На момента..
това което сега ти харесва с този, утре и с друг те отвращава...Опит
5.не знам за твоя психолог, ама по света май-не е така, ил ипоне си го признават
цитирай
22. angella - пак от опит
08.01.2014 14:02
При други обстоятелства, щях да те запитам какво означава "лоша" парадигма, при изключване на разумността в секса, но в случая ще си замълча, защото съм предоволна от чувствителността на тялото си и умението да усещам човека в този момент от какво се нуждае (вместо да изчислявам градуси на Ж точки или да се отдавам на други логически и трудови занимания). Там оплаквания нямам, така че по-никакъв начин не мога да го свържа с нещо - "лошо" :)). Не мога да приема сливането, за рационално-логичен процес!
За 4. - Договорката - като несъзнавани споразумения в определенято на това как двете личности си взаимодействат, според личностните си характеристики. Това определя отношенията.
За 5. - Мога да ти изброя доста специализирана психоаналитична литература и хиляди психологични изследвания в областта на сексуалната енергия, ако те интересува професионално. Но всъщност хората не са длъжни да "знаят" тези теории, за да се развиват. Достатъчно е да опознаваме себе си, да знаем какво действително ни доставя удоволствие и какво - не, да сме наясно кое ни спира енергията и кое ни помага да я активираме...Липсата на осъзнатост за собствените ни граници, създава повечето от проблеми. Всичко друго е една безсмислени обвинения, че Светът (и другите) не е такъв, какво го искаме да бъде
цитирай
23. minevv - ох , НЕ
08.01.2014 14:14
разговора се разминава.. но все пак позволи
- не мога да приема че умът пречи, не говоря за градуси и плоскости / това е занаятчийство, а не наука/ , но ако приемем , че само без мисъл се прави секс,, кое е разликата ни от животните.
А ако разума не води - дали приемаме, че и некрофилията, садизма са приемливи??
А те са заложени в нас, но разума определя кое е допустимо...
Преиграването с експеримента и самоопознаването води до случая на Дейвид Карадайн.... ;-) което е неприемливо за мен
За научните трудове- с удоволствие , въпрели че съм самоук ;-))
но все пак титаник е построен от дипломи '-)
Не се ли запознаем с опита на предишните, ще трябва отново да преоткриваме всичко сами?!?!?
Препоръчвам ти малко ДАО, което вдига усещанията на друго ниво.
цитирай
24. angella - Ехе
08.01.2014 14:52
И защо омаловажаваш душата, приравнявайки я на животински инстинкт - не разбрах. "Отпускането" може да разшири диапазона на усещанията (поне при мен, а твърдо вярвам че не съм единствена) и без да има задължително патологии.
А за себепознанието - това си е моят път, избрала съм си го и се чувствам щастлива и пълноценна вървейки по него. Мога само да го предалагам като алтернатива за развитие, от там нататък всеки човек сам си преценя дали иска да върви по него или - не. Това е моят опит, в справянето ми със Света и постигането на по-добри резултати. Приемам, че не всеки може и иска да развива себе си...
Така, по въпросите за литературата. Всичко за секса в контекст на отношенията - "Изкуството да обичаш" на Ерих Фром. Харесвам теорията му за любовта и свързването. Всъщност от по-популярните харесвам Букай "Да се обичаме с отворени очи". Иначе психоаналитичните - на Фройд, всичко му се върти около това, но аз лично предпочитам Юнганските тези. На Орлин Баев - "Трансперсонална психология. Свещена сексуалност" . Има и една, която не е толкова психологическа, но ми харесва - Сексуална магия - Древни любовни техники за вътрешна трансформация. Марго Ананд . За това се сещам на първо четене

цитирай
25. minevv - да
08.01.2014 16:27
започнах дискусията защото ми хареса и уважавам твоя пподход. Може би ми се искаше да сравня с моя... като програмист от стара школа-първо чета и се уча.. после разцъквам/ по-малко време заема/
В духа не вярвам... само в подсъзнание и разум
Фроид мисля, че вече всички го отсвириха ;-)) за сметка на фармакопеята.. и не съм съгласен че сексуалните девиации влияят на разума и подсъзнанието
пр: л.рон харбърд -сциентолозите
Обучен съм да следвам- съзерцание, осъзнаване и осмисляне ;-)) извини ме но съм стар за твоето поколени и съм обучен по-различно
Ерих фром е доста стар за съвременнте теории според мен де ;-)) / голем капацитетъ се мисляя АЗ/;-))
А колко си прочела от дао?
например- развиване на женската сексуалност- първото издание се свърши за дни...... весело беше! препоръчвам горещо ;-))
и като стар мъж, съм възпитан да доставям удоволствие на жената чрез секса, а чак после и за себе си...
което май не се приема добре от съвременните жени ;-((
цитирай
26. angella - обърках се.
08.01.2014 17:19
Какво значи да не вярваш в духа, след като ДАО е духовно учение, а Лао Дзъ, Духовен учител? Общото е, пътят на себепознанието и търсенето на истината, постигане на начин на живот в хармония със себе си и света, на живот в единство с природата. Точно съзерцание, осъзнаване и осмисляне иде реч, ама взе да нарочваш себепознанието като нещо зло и вредно! Аз лично се интересувам (и чета) от всякакви израстващи духовни учения и си търся моята истина през тях. Например притчите на Лао Дзъ ги ползвам непрекъснато...А тази книга за "развиване на женската сексуалност", странно съм я пропуснала.
П.П. Та по ДАО - Не отричай всичко, което ти казвам. Приеми света и ще намериш Пътя. ;)
цитирай
27. pticaskitnica - Нищо чудно
09.01.2014 00:29
Как няма да изчезна - БГ мъж е толкова комплексиран и пълен мухльо - или е беден и не може да си позволи да поглези себе си и жената, или пък като има възможност - не цени парите и не ги уважава, а ги пилее за платени дами, които как да го научат да прави качествена любов?!
Истината е, че за да е успешно едно семейство трябва да има разбирателство, достатъчни стабилни доходи, приятелство и смирение. Все неща, които трудно се срещат из нашите ширини.
А и българинът не смята изневярата за нещо лошо, даже е горд с това - което също вреди на еротичната любов....
цитирай
28. minevv - ох
09.01.2014 08:51
pticaskitnica - не разводнявай темата! моля
angella - ДАО не е религия и духът там е нещо друго...
Не бъркай религията . с духовно учение.
себепознанието е добро, но без да се основава на знанията на другите ... е загуба на време.

pticaskitnica - като обиждаш мъжете, не мислиш ли , че такива мъже си търсиш???
защото около мен има много свестни мъже!

Та по темата:
мислих и мисля че знам проблема:
Жените сега са вторачени в екстаза си.. и забравят че пътя е по важен в случая на секса между двама партньори.
А и как ще наблюдавах партньира си, ако си се вторачила в собствените си чувства????
цитирай
29. angella - Да усещаш, не означава да си погълнат от себе си!
09.01.2014 10:34
1.Да уточним понятията: Усещането като психически процес е отражението в съзнанието на отделни свойства,качества на предметите,явленията от действителността,които непосредствено въздействат върху нашите сетивни органи. Демек - усещаш себе си и партньора си. Мисленето, разсъждението, рационализирането е съвсем различен процес, който предпочитам да няма място в сексуалния МИ акт.
2.Екстазът, за който говориш се появява, когато партньорът не се е оставил на собствените си усещания и съответно няма свързване ( поне при мен няма как да усетя някого, който не се е свързал с чувството и с усещането за себе си в този момент)
3. ДАО е път към духовното самоусъвършенстване, както и да го наричаш
4. И към pticaskitnica - Не можем да променим всички мъже или всички жени. А и не ми се струва нужно. Но е хубаво когато успяваме да развиваме себе си и другия в собствените си отношения. Вкопчането в нагласата, че всички са ужасни, не ни позволява да видим силните страни и да се почувстваме удовлетворени в отношенията си. А в крайна сметка е важно ние да се чувстваме добре и да не тормозим, че другите са такива, каквито са. ( Знам какво е да се прибереш в къщи и да те очаква един вечно обиден от собственото си безпаричие мъж, който се чувства прецакан от всяка сметка, която реалността изисква да бъде платена. Да не говорим, за идеята да си доставите радост с някоя покупка или преживяване - това да се приема за нещо абсурно и разбира се, обвинително към семейството. Обаче и знам какво е въпреки нямането да си с човек, който успява да намира и търси хубавите преживявания, които да споделите заедно. Всичко е до увереността на мъжа, която една жена може да подпомогне. Това обаче, може да се случи, ако действително мога да видя силните му страни и да му помогна да ги развие)
цитирай
30. minevv - ok
09.01.2014 11:10
усещания- отражение на заобикалящия ни свят върху нас, пречупени през призмата на нашите разбирания /парадигма/. Усещанията са лъжовни - има ги опсани май в учебника за 10 клас... където се усеща как главата променя усещанията.Т.е. нв можв да усетиш усещанията на партньора, а само своите.
Мисленето, съжденията, убежденията и представите пречупват/изменят усещанията, така че се отразяват непряко над сексуалните ни усещания.
2. екстаза си е чисто едноличен. финален акт на секса. предизвикан от всички физични , но и психични стимули. Но не е еднозначно- секс с приятен ил неприятен партньор. Или акт на изнасилване което довежда до екстаз.
3.Дао е усъвършенстване на личността, прдложено по духовен начин. Но в ДАО дух не е религиозния дух. Дао разглежда няколко нива на човешкото тяло и разум. Няма бог в общоприетия религиозен смисъл. Приеми го като преписания за телесни упражнения водейки до развитие на разума. Без догматика, без религия, без насилие, без наказания/ даже и морални/.
за pticaskitnica - за мен изказването е характерно за съвременната българката. Което е резултат на грешна парадигме:
-мъжът си плаща
мъжът трябва да изгражда семействот, а жената да е принцеса. А думата съпруг е от-теглене заедно на плуга
-Мъжът е верен, но и тои има нужда от секс, и щом не го получава в семейството, ще го потърси при платените, зада не развали семейството, при жените изневярата почти винаги води до развод.
Мъжът да е разбран, доходен и разбран, а жената "да си го тормози и да му смуче кръвта'
И като обиждате Българския мъж, защо е толкова ценен от други жени?
И защо Българките са ценени - от от егоистичните , бедни и плоски чужденци?
-мъжът е длъжен да дава и оргазъм
-мъжит да е верен, но не и тя
-мъжът
цитирай
31. minevv - и не
09.01.2014 11:17
Ама кои ви дава право и повод да си мислите , че можете да промените друго същество. та даже и то да е мъж??
цитирай
32. angella - лъжовни усещания?
09.01.2014 12:02
Разбира се, че са субективни усещанията, (както и начинът на мислене). Нали именно това ни прави автентични и различни! Нали именно за това избираме определен човек, заради неговите личности особености! Нали тези субективни неща ни отделят от масата и ни правят личности. Нали за да има отношения са нужни две различни индивидуалности, с различни усещания, които да се съчетаят! Правя секс точно с този партьор, защото чрез своите усещания, предизвиква точно моите усещания...В леглото не съм с всички мъже (или всички жени), а точно с този определен човек. В това няма нищо лъжовно!
П.П. Хората израстват, в повечето си е заложено. Разбира се, никой не е длъжен да го прави, но аз лично се чувствам щастлива в отношения с човек, който желае да се развиваме, чрез връзката си (както е ясно разните ми постове тук). Но това си е личен мой приоритет, който себеопознавайки се съм разбрала...Чисто субективно, бързо ми омръзва "съвършените", които не се променят-израствайки по някакъв начин.
А и последно към точка 2. Моят екстаз често е споделен, така че не приемам осъждането му. Както казах приеми, че съществуват различия - това ми е тезата през целия разговор. Претенции за обективност няма в сакралните усещания на всеки. Интимността е интимност, защото не е всеобща.
И да! мисля, че докато се говори и мисли за "всички мъже са такива" и "всички жени онакива" се губи много от дълбочината и удоволствието в отношенията
цитирай
33. minevv - не приемам
09.01.2014 12:28
преди да сме индивиди, сме членове на групата, народа , държавата и най-накрая на вида си!
Ако не познаваме общото, няма как да оценим различното.
И точно това дава дълбочина и уникалност на индивида и индиидуалните усещания
цитирай
34. angella - :))) Не приемай! Пък аз обогатена, завършвам темата с ДАО
09.01.2014 14:14
Преди много, много години един цар построил прекрасен дворец. В него имало милиони огледала. Абсолютно всички стени, подове и тавани на двореца били покрити с огледала.
Веднъж в двореца влязло едно куче. Огледало се и видяло около себе си стотици кучета. Като всяко разумно куче, то се озъбило, за да се защити от тези, които го обкръжавали. В отговор всички те се озъбили. Кучето заръмжало, другите кучета веднага отвърнали със същото.
Сега кучето било убедено, че животът му е в опасност и започнало да лае. Напрегнало всичките си сили и залаяло особено отчаяно. Но в същия миг хилядите кучета също залаяли. И колкото повече лаело то, толкова по-силно му отвръщали те.
На сутринта открили нещастното куче мъртво. А в двореца нямало никого, само милиони огледала. Никой не се бил с кучето, нямало и кой да се бие, но то видяло себе си в огледалата и се изплашило. Когато влязло в битка, отраженията в огледалата направили същото. Кучето умряло в битката с милионите си отражения, които го заобикаляли.
Ако вътре във вас няма никакви препятствия, не може да има никакви препятствия и навън, нищо не може да застане на пътя ви. Такъв е законът.
Светът е само едно отражение, едно огромно огледало.
цитирай
35. minevv - uwi
09.01.2014 15:42
което показва че огледалото е най-грешната стратегия. И всичкокоето ни пречи да опознаем света е в нас.
А единственно трябва да си отворим непредубедено очите и да се поучим от умните преди нас!
;-))
И ДАО не ПЪТ, а не цел. Не е религия, а философия.
и точка
цитирай
36. angella - ок
09.01.2014 16:16
Бунтувай се срещу Света и жените, пък аз ще се радвам в приключенията на огледалата -предубедена, в хармония с човешките си ограничения и субективизъм ...Важното е да има избор...и любов...и пресътворяващ, твочески секс :)
цитирай
37. minevv - не така де
09.01.2014 17:04
аз секса си го имам..
просто ми е гадно , че знам и мога, а другите не знаят как!!
И не се бунтувам,,, а не искам да се възползвам от незнанието на другите..
И да им дам това , докъдето съм стигнал.. ноо?!??
Творчески секс=дете.
Дерзай и сполука, нека имаш късмет...
Мисля че отговорих къде е еротичната тръпка, как да се възроди и как да се грижи жената за тръпката... и как да не кривва от правия път.
цитирай
38. angella - Да, сподели твоето мнение по темата
09.01.2014 18:26
Вероятно има и жени, които биха послушали какви трябва да бъдат, според твоята преценка (как да се възроди и как да се грижи жената за тръпката... и как да не кривва от правия път).
Аз друго исках да кажа в поста, през моя опит, кое намирам за успешно, за да се чувстваме по-добре в отношенията си. За тези , които имат нужда да развиват себе си и отношенията си, би могло да бъде от полза.
Както казах всичко е въпрос на избор и свободна воля. Удовлетворението от резултатите, също зависи от тези избори. Очевидно и двамата с теб нямаме нужда от промяна в изборите и в резултатите на сексуалния си живот, за това аз лично не бих си позволила да ти давам съвети (както правиш ти)
П.П. Под Творческия секс не визирам правене на деца, само. Но това е друга тема, в която няма толкова разумност и логика...
цитирай
39. djani - Еротиката не е порно. Именно за това...
09.01.2014 19:43
Мъдреците казват, че влеченията на човека имат три източника : душата, разума и тялото. Влечението на душата поражда приятелството. Влечението на ума поражда уважението. Влечението на тялото поражда желанието. Съединяването на трите влечения ражда любовта. Дори и в най-модерните времена това има сила на аксиома...
цитирай
40. minevv - !!!
10.01.2014 09:05
Извини , ако си го приела като заповеди свише ;-))
Аз споделях, това което ми е отнело години и милиони страници... и много опити.
Не съм го налагал, а предлагал път напряко... за които иска
А за децата- разума трябва да е водещ....Не сме животни
ИДА- търса съмишленници... за да знам дали съм в час ;-))
цитирай
41. анонимен - От мен само няколко думи. Сексът е ...
10.01.2014 10:04
От мен само няколко думи.
Сексът е изкуство и като всяко такова е нужно много време за да стареш добър.
Добър секс хората за почват да правят чак след 35 годишна възраст и то ако имат желание и талант за това.
цитирай
42. angella - djani -съгласна съм мъдреците :))
10.01.2014 10:35
kushel - така е, но аз бих свалила възрастовата граница на 30 години :)))
цитирай
43. анонимен - Не я сваляй. По скоро я увеличи с още ...
10.01.2014 12:09
Не я сваляй. По скоро я увеличи с още десетина години. Жените стават просто неузнаваеми. Започват истински да те кефят. Послушай един опитен мъдрец. :)
цитирай
44. minevv - mda
10.01.2014 12:33
мъже - макс хормонално ниво - 18 г
жени - 35
Е?
цитирай
45. angella - ами чул те Господ ...
10.01.2014 12:35
Защото на този етап си мисля, че няма накъде да ми е по-кеф :)))
цитирай
46. minevv - ooooo
10.01.2014 16:38
аз съм оптимист - ИМААА ИМААА
пще повече че срещна мен '=)))) или подобните ми
цитирай
47. angella - rumyn
11.01.2014 11:05
Права си, но този случай, не става въпрос за неподдържани жени. Има един момент, в който визията не е достатъчна, когато либидото на мъжът клони към нулата. Сигурна съм обаче, че това, за което говориш също помага в определени случаи, защото когато се чувства жена - тя изглежда като жена
цитирай
48. angella - :))
12.01.2014 12:10
rumyn, ще се радвам ако споделяш добри практики от отношенията си. Хубаво е когато има добри примери :)
Хубав ден и на теб!
цитирай
49. анонимен - Коментар №48 е изключително точен. ...
12.01.2014 19:58
Коментар №48 е изключително точен.

Няма нищо по-убиващо страстта от пеньоар на баклавички. . Моите симпатии за смелостта да се повдигне тая тема.
цитирай
50. angella - kushel
12.01.2014 20:47
не знам защо, но първата ми асоциация беше: ниското либидо на бившия ми мъж, в съчетание с високите ми токчета и резултатът обиденото му "достойнство" и провиснал...нос.
Исках да кажа, че един мъж ако не се чувства мъж, едва ли ще "се повдигне", благодарение на обръщащите се след мен, мъже . Опитът ми говори, че освен несигурността и параноята му, друго не се вдига...напротив.
Разбира се, не защитавам "пеньоарчетата на баклавички", освен ако това не поддържа страстния огън на двойката :))
цитирай
51. minevv - ohh ЖЕНИИИИ
13.01.2014 11:23
не разбирате ли, че не пеньоара / нече не действа/ и кифленските ролки пречат, авъпроса е генерален.
Отношението мъж-жена се е променило.
Няма равенство, няма мода и еволюция- в тези отношения сме първични.
Има мъжко поведени и женско поведение!
Смачкан мъж- липса на либидо. Съвременно гендърна самка - == ниско либидо и фрустрация.
Колко са били прави бабите ни, хем са командвали къщата/мъжа, хем са поддържали мъжкия статус.
Хем са задоволявали мъжа си, хем са си имали забежките и разнообразието.
Не позволявайте съвременните представи да ви изкривяват вижданията.
Брака е за децата, а секса си е независим. И е споиващата страст на брака.
Просто малко разум и предубеденност към новото и модерно!
Бъете жени , както са били бабите ви.. нежни, меки и същевременно стоманени и мъдри. АА ви обещавам , че няма мъж, които да не ви оцени, и ако смята че може, да ви задържи
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angella
Категория: Тя и той
Прочетен: 234649
Постинги: 45
Коментари: 560
Гласове: 1480
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930