Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2013 09:29 - Аз и Белият дявол
Автор: angella Категория: Тя и той   
Прочетен: 1769 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 30.11.2013 01:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Познавате ли онзи Бял дявол, който дреме малко над корема ви? Онзи, който ви гъделичка от вътре и ви кара да правите странни неща? Сещате ли се? Харесва му да замъглява главата, като настойчиво се опитва да ви преплъзне ръката към рамото или панталоните на любим. Храни се с електричеството от допира с кожата му и със светкавиците в погледа му. В такива моменти, този Бял дявол разхожда пулсациите на сърцето, където си иска по тялото. Най-обичам когато заклещи пулсациите между ушите ми, така че светът да се заразхожда около мен, в същия ритъм.  Нещо си пулсира, а аз крача в мека мъгла от светлина и млечна топлина.
Само това Бял дявол е способен да забърка такава доза опиянение и екстаз. Отвежда по пътя на мечтите, там в дълбоките гори на реализираните желания и копнежи. Толкова е близко!
Когато се нахрани достатъчно Белия дявол изведнъж изчезва. Меката мъгла се вдига, а аз закрачвам по дупките на сивия каменен тротоар, осеян с фасове, със стари използвани торбички и смачкани опаковки от презервативи. Кожата на любимия не е вече гладка и магична, виждат се тук-там пъпки и порите по нея. Електрическият му поглед, който ме е водил към вълшебните гори, минава през мен, сякаш съм случаен непознат минувач. Всяка крачка напред е усилие. Лекотата на пътя се е изпарила, всичката тежест е върху мен. Прелита единствено миризма на казан...и лучена яхния.

Къде ми е Белия дявол, с аромат на пролет? Къде е лекотата на пътя? Къде са ми дълбоките вълшебни гори? Кожата на любимия, този магическият портал, през който влизах е затворен. Тежи ми въздуха!

Дали пък портала не е скрит в нечия друга кожа?! Да! Знаех си Белия дявол, не ме е забравил и ми сочи следващата кожа, която ще ме отведе в лекотата и вълшебството! Ще изчезне сивотата, въздуха ще се избистри отново! Ще ме залее меката мъгла и ще скрие грозните, мръсни улици и миризми....Какви очи има този мъж! Идеалният портал, който да ме отведе в магията! А Белият дявол настървено ме тика в ръцете му. Туп-туп – и отново пулсациите на сърцето са обсебили главата ми и всичко започва от начало. Докато се наяде със заряда от очите и кожата му и не заспи в дълбок зимен сън отново. А аз се озовавам между  фасовете, казани и други неприятни реалности.

И така до следващия път! ...

....Банална история.

Та идеята ми беше, че веднъж, след поредното излизане от вълшебния свят на екстаза, когато Белият дявол запотъва в дълбокия си сън, достатъчно нахранен, мъглата започна да се разсейва и аз отново трябваше да прогледна право към мръсотията, видях нещо странно.
Тогавашния ми портал, лишен от всякакви магични свойства, всъщност беше най-обикновен мъж, който се опитваше да почисти грозната улица, от която бягах толкова години, благодарение на Белия дявол.
Този пък, какви ги върши? – помислих си и водена от любопитство се приближих да разгледам човека, който се беше осмелил да променя реалността, която не му харесва. Е, как не се бях сетила за това толкова години? Как е възможно един толкова обикновен човек, да е толкова необикновен. Един поглед към него, отвъд мъглата ме накара да порастна изведнъж! Взех метлата, поизчистих тук-там и аз. Малките следи чистота, които оставяхме двамата, ту ни радваха, ту ни натъжаваха, ядосваха ни, караха ни да се отчайваме, носиха ни по стъпките на рутината и спокойствието, после ни въздигаха във висините на удовлетворението. Но едно е ясно пътят ни е общ!
А Белия дявол продължи своя цикъл – ту се появява, ту изчезва. Само че вече порталът, през чиято кожа и очи влизам, е Един . Но вече и без него, не е толкова ужасна реалността. Напротив, дори ми харесва да виждам, какво още има за изчистване навън.
Някой мъдър човек беше казал : Ако искаш сънищата ти да се превърнат в реалност, събуди се!

 



Тагове:   връзка,   мъж,   реалност,   влюбване,


Гласувай:
7



1. jenyivanova - Великолепно написано и много бл...
28.11.2013 14:16
Великолепно написано и много близко до мен! Благодаря за възможността да Ви прочета!
Поздрави! :)
цитирай
2. angella - jenyivanova
28.11.2013 16:53
Много се радвам, че Ви е близко :) Поздрави!
цитирай
3. bubulino - :))
02.12.2013 15:42
Страхотен сценарий за филм. Вече си го представям. Имам чувството, че пишем за едни и същи неща, само че аз използвам мъжката гледна точка. Така ме допълвате и вече имам и другата.
цитирай
4. angella - bubulino
02.12.2013 19:09
Сега ще надникна да видя. Ей на това му казвам пълнота :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angella
Категория: Тя и той
Прочетен: 234238
Постинги: 45
Коментари: 560
Гласове: 1480
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031