Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2008 01:30 - Моето щастие - лична обида за близките
Автор: angella Категория: Други   
Прочетен: 3469 Коментари: 12 Гласове:
0



Край! От утре съм друга! Никакви компромиси! Каквото почукало, такова се обадило...За всички! Никакво раздаване, никаква съпричастност и никакво радване за чуждото щастие. И аз почвам да действам, мисля и правя само това, което е в лично мой интерес. Стига вече.
Останах без сили, без нерви, без емоции. Дори ръцете ми скъсаха от дърпане и искане. Раздаването спря, толкова! Сега аз ще взимам.
Чашата преля! Драпах толкова време за моето си щастие и си го постигнах. за първи път правя нещо голямо лично за себе си. Най-малкото очаквах близките ми хора да бъдат съпричастни - да се радват, да са щастливи. Така както аз се радвам на техните победи. Ама не! След лицемерното "много се радвам за теб" по правило последваше някаква драма. Или сълзи, за това колко те са нещастни..Внушения за това, как може да бъда щастлива без те да са в центъра на събитията..Един след друг показваха завист...явна. Един след друг , всеки по свой начин се опитваха да ми разбият усещането..Еми разбира се, този път победата не е за някой друг, а за мен.
То не бяха злонамерени опити за смачване, то не бяха погледи и приказки..А иначе когато става въпрос да бъдат съпричастни с нещастие или момент на слабост бяха най-"извисените". Вампири, хранещи се от нещастие, от слабости, от негативизъм. 
Искам хора, които да бъдат с мен и в щастието ми- ама искрено. Писна ми от тези, които обичат слабостите на другите, за да се чувстват нужни и велики. Кафа ми е от такива, дето съм бастунче, по което да си дърпат егото, стъпвайки на слабостите и лошите ми моменти.
Искам силни хора, които не се страхуват, че моето щастие е заплаха за тях. Да не приемат като лична обида, чуждото щастие, а да го имат за свое..
Не е толкова много!
П.П. Абе много не се разбира какво пиша ама.......ме дразняяяяяяяяяят



Тагове:   щастие,   моето,   обида,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zharko - Абе,
30.04.2008 01:47
животът е къс, а светът прекрасен!!!
Пътувай!

Навътре в себе си, без тях...онези, знаеш си ги...

А после - смело напред!

Към Европа
и всяка друга
посока!

Очаква те СЛАДО - ЛЕД!

Това е животът -
топло и студено...

Синоптиците
ми споделиха...
цитирай
2. roksolana - ...
30.04.2008 09:48
Ами излизаш от вашата предишна обща "зона на комфорт" - т.е. от общото ви блато, където всички са заети с това да са нещастни и да се утешават взаимно. И изведнъж ти ги оставяш...ами не е честно спрямо тях, нали? :))))))
Могат ли да бъдат наричани "близки" и "приятели" хората, които възприемат твоето щастие като лична обида?
Не си слънце да огрееш всички, нали? Вървиш си по своя си път - ако на някой не му харесва - негов проблем...
цитирай
3. angella - :)
30.04.2008 21:02
zharko, doctorjivago сигурно и аз не съм напълно "претрансформирана" в това отношение (щом им се дразня)...
roksolana : Обаче, това все ме гложди "ами не е честно спрямо тях, нали? :))))))" . И те на това разчитат
цитирай
4. roksolana - ...
30.04.2008 23:08
Имаш избор - можеш да бъдеш "честна спрямо тях" :) и нечестна спрямо своето собствено същество или обратно. Има моменти, когато и двете неща едновременно наистина са невъзможни. И наистина се налага да избираш.
Живот...
Може да звуча книжно :) но говоря от личен опит...
Усмивка!
цитирай
5. anlov - Дори благородството
02.05.2008 08:33
трудно търпи мърша около себе си.
Затова често е самотно стърчащ връх.
Но по-добре така, отколкото да е ниЗка падина.
цитирай
6. angella - ...
03.05.2008 15:02
може и да е проява на страх, но се замислям и за варианта, че трябва да се науча да приемам, че хората са си такива...Не знам дали има начин да се избяга от това
цитирай
7. анонимен - Моето щастие - лична обида за близките? - дали
05.05.2008 16:04
Кого точно обиди от близките си хора? - Майка си, баща си, дете, леля си, приятел? Как го обиди с чувството си на щастие или с някакво твое поведение довело до това чувство.Казваш драпала си толкова време за своето щастие и си го постигнала най- после,очаквала си "близките ми хора да бъдат съпричастни - да се радват, да са щастливи " А те "ама не", не се радват чувстват се обидени.Но те май не са обидени на щастието ти , а от твоето отношение към тях близките ти. " ..по правило последваше някаква драма. Или сълзи, за това колко те са нещастни..Внушения за това, как може да бъда щастлива без те да са в центъра на събитията.." Това -без те да са в центъра на събитията изглежда ги прави изолирани от твоя път за постигането на това щастие или пък то е нещо за тяхна сметка .Как очакваш ако това е така те да бъдат в синхрон с твоята еуфория.

roksolana - ...
30.04 23:08 Имаш избор - можеш да бъдеш "честна спрямо тях" :) и нечестна спрямо своето собствено същество или обратно. Има моменти, когато и двете неща едновременно наистина са невъзможни. И наистина се налага да избираш.
Какво значи честна спрямо тях, а сега има нещо нечестно спрямо тях ли? Те засегнати ли са от нещо? За какво щастие става дума, за щастие изградено върху тяхното нещастие ли? И това го има в живота, но неможе и вълкът да е сит и агнето цяло. Какво толкова има в това че някой се е обидил. Чудя се какви са тези близки които са " Вампири, хранещи се от нещастие, от слабости, от негативизъм " и "Мърша" , не са ли същите тези които обичаш и те обичат без да се обиждат друг път на твоето щастие?
Замисли се собственото щастие на всяка цена ли се гради върху щастието и душевноста на близките ти.
цитирай
8. angella - & 8
07.05.2008 19:07
Успя да събереш в 2 две изречения целия неразбираем за мен светоглед...;)
"Щастието задължително е лошо нещо, изградено за сметка на друг".
Поздрави и повече усмивки :)
цитирай
9. aum - ако не можеш да промениш света , промени мирогледа си
09.05.2008 13:46
За сыжеление хората сме, такива.
Но мислите ли, че е решение да се сърдим и да се отдръпваме от хората. Не това не е решение. Ако искате после да се чуствате самотни с успехите и парите си и да нямате с кого да споделяте - направето го.
По добрия вариант би бил , да прощаваме искрено на всички и насебе си и да престанем да се чустваме виновни.
Да започнем да обичаме себе си и да се самоуважаваме и да престанем да очакваме от хората. Да възприемем като себе си така и другите. Да не се обвързваме вътрешно с хора, предмети, работа. Но всичко това звучи твърде теоретично.
Но напрактика е възмогно!
Как ? Като се извисим духовно и постигнем вътрешен баланс. Ние хората грешим , когато не познаваме себе си. От нас зависи , какво желам.
Не давам ниакаво конкретно решение , а по скоро система или иначе казано състояние , чрез което се намира отговор на всички выпроси и житейски проблем. Вратата е в моя блог и единствено от тебе зависи, да ли ще изварвиш пътя покрит с цветя в царството на твоя дух.
цитирай
10. angella - aum
09.05.2008 19:19
Ще се радвам ако си човек, който е постигнал всичко това ..Очаквам с нетърпение да прочета нещо в блога ти..
Аз лично съм доста далеч от съвършенството...:)
цитирай
11. aum - наистина никой не е съвършен ..
10.05.2008 00:34
И това е една причина, поради която е разумно да се научим да прощаваме и да възприемем хората.
Когато в нас има чист вътрешен стремеж към подобряване на личноста , тогава съзираме истината.
цитирай
12. angella - съглесна
11.05.2008 23:41
Но първо трябва да признаем проблема и чувствата си, нали?! Ако се правим на светци, няма да замажем очите на друг освен на себе си :)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angella
Категория: Тя и той
Прочетен: 234704
Постинги: 45
Коментари: 560
Гласове: 1480
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930